DUTCH VINTAGE DRUM MEETING
'EEN DAG ROMMELEN EN TROMMELEN'


Verkopers

Welkom
Super dat je op 21 september 2014 een tafel of het equivalent aan vloeroppervlak wilt huren (of al hebt gedaan). Hieronder wat praktische informatie.

Vooraf

Als je stroom bij je tafel/stand nodig hebt voor iPad of laptop, meld het dan vooraf even; dan zorgen wij dat er een haspel of verlengsnoer klaarligt. Schat van te voren goed in hoeveel ruimte je nodig hebt. Een tafel of het equivalent aan vloeroppervlak meet in zaal Albatros 1.60 x 0.70; in de Boei/de Werf 1.60 x 0,80 meter. Maar daar passen echt geen drie drumstellen en zes snares op.



 

Aankomst

Op zondagochtend 21 september kun je vanaf 08.30 uur je stand in 't Veerhuis opbouwen. Als je iemand meeneemt om je te helpen sjouwen, meld dat dan vooraf per mail bij ons of op de ochtend zelf bij onze medewerkers aan de deur. Zij maken dan een extra badge. Eén helper/sjouwer mag gratis naar binnen, tweede en volgende helpers betalen de bezoekersprijs van € 4,00 p.p. Als je veel spullen hebt, regel je zelf een steekwagentje.

 

Parkeren

Je kunt je auto overal gratis bij 't Veerhuis parkeren. Voor de standhouders die in zaal Albatros staan: neem de zij-ingang van het gebouw (als je voor de hoofdingang staat, rechts om de hoek). Dan kom je meteen in zaal Albatros en hoef je niet met je spullen door het hele gebouw te sjouwen. Voor de standhouders die in zaal de Boei/de Werf of in de verbindingsgang staan: neem de zij-ingang vlak voor de hoofdingang rechts. Dan kom je meteen in zaal de Boei/de Werf.

 

Zalen

In zaal Albatros staan de standhouders met uitsluitend vintage drums. In zaal de Boei/de Werf vind je een combinatie van vintage en custom drums. In de verbindingsgang staan de standhouders met de drumgerelateerde artikelen zoals stokken, vellen, percussie, gehoorbescherming e.d. In de Albatros is plaats voor maximaal 38 tafels; in De Boei/De Werf voor maximaal 40 tafels en in de tussenruimte voor maximaal 18 tafels. Totaal dus 96 tafels. Wij delen je in waarbij we zoveel mogelijk rekening houden met je wensen.

 

Let op: garanties op een (vaste) plek kunnen we je niet geven!


Je wordt bij de ingang(en) door een van onze medewerkers verder geholpen. Je krijgt bij aankomst een verkopersbadge en polsbandje. Op de tafel(s) vind je een briefje geplakt met je standnummer. Verhuur van tafels en vloeroppervlak vindt plaats op basis van 'wie het eerst komt...' Mocht het aantal belangstellenden groter zijn dan de beschikbare plekken, dan kunnen we je op de wachtlijst plaatsen.





Kosten en betalen

Zet op de zondagochtend eerst rustig je stand op en pak een lekker bakkie koffie. Tussen 10.00 en 11.00 uur komen wij langs om af te rekenen. Eén tafel of het equivalent aan vloeroppervlak kost € 10,00 voor de hele dag.

 

We vragen je contant en met gepast geld te betalen. Ook verzoeken we je om je te houden aan het vooraf afgesproken aantal tafels of vloeroppervlak. Mocht je ter plekke onverhoopt toch meer vierkante meters in beslag nemen, rekenen we op je sportiviteit en zullen we je vragen voor die extra ruimte ook extra te betalen (dezelfde prijs: €10,00 per extra tafel of vloeroppervlak). Omgekeerd geldt natuurlijk hetzelfde: gebruik je minder, betaal je minder.

 

Overige ruimten

'T Veerhuis heeft een foyer, bar, restaurant en terras waar je vrij gebruik van kunt maken. Alle consumpties zijn voor eigen rekening. Wij werken niet met een bonnensysteem o.i.d. In 't Veerhuis kun je aan de bar met pin betalen.

 

Pinautomaat

De dichtstbijzijnde pinautomaat is op 150 meter afstand van 't Veerhuis: RABO-bank, Hoog Zandveld 24. Vraag de exacte locatie even aan het Veerhuis personeel.

 

Bevestigen

In de eerste week van september 2014 krijg je van ons een mail met de vraag of je definitief komt. We verzoeken je vriendelijk die mail binnen 3 dagen te beantwoorden zodat we eventuele vrijkomende plekken alsnog kunnen verhuren aan mensen die op de wachtlijst staan.

 

Nieuw in 2014: annuleringsregeling

Helaas hebben in 2013 enkele standhouders op het allerlaatste moment afgezegd, al dan niet met reden. Dat zorgde met name in zaal de Boei/de Werf voor een legere aanblik dan we gehoopt hadden. Dat willen we voor de komende meetings zien te voorkomen. Om de vrijblijvendheid voor standhouders er iets af te halen, hanteren we vanaf 2014 een annuleringsregeling. Die ziet er als volgt uit:

 

1 - Inschrijven en een optie nemen op éen of meer tafels is gratis t/m augustus 2014,


2 - Annuleren binnen 3 dagen na de ontvangst van de bevestigingsmail in de eerste week van september 2014: 50% betalen van de gereserveerde tafel(s),


3 - Annuleren vanaf de 4e dag na de ontvangst van de bevestigingsmail tot aan 21 september: 100% betalen van de gereserveerde tafel(s).

 

We hopen dat je begrip hebt voor deze regeling en rekenen op je sportiviteit mocht het toch zover komen dat je moet afzeggen. Niets zo vervelend als lege plekken in een zaal; voor ons als organisatie maar vooral ook voor de andere standhouders.

 


Belangstellingformulier

Als je een tafel (of vloeroppervlak) wilt huren, kun je dat m.b.v. onderstaand formulier laten weten. Vergeet niet het aantal gewenste tafels te vermelden en wat je verkoopt: vintage, custom, een combi of drumgerelateerde artikelen!


Klik hier om het formulier in te kunnen vullen. Powered by Yourhosting



Je vindt de Dutch Vintage Drum Meeting ook op Facebook.

HomeNieuwsLocatieBezoekersVerkopersGulle geversDrum MatesIn de mediaFoto's/videoContactENGLISH